Polityka prywatności

REGULAMIN gabinetu fizjoterapii Fizjo4Health

§1 Podstawa prawna

Gabinet FizjoterapiiFizjo4Health jest podmiotem leczniczym działającym na podstawie:
1) obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności:
a)  ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej,
b)  ustawy z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty
2) wpisu Podmiotu leczniczego do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą Nr księgi rejestrowej: 000000267467, organ rejestrowy: Wojewoda mazowiecki, data wpisu do rejestru 16.10.2023r.
3) niniejszego regulaminu organizacyjnego, dalej: „Regulamin”.

§2 Postanowienia ogólne

1.Fizjo4Health (dalej Gabinet) jest firmą, w której świadczone są usługi fizjoterapeutyczne.
2. Gabinet znajduje się w Warszawie, przy ul. Korkowej 99.
3. Regulamin określa zasady świadczenia usług fizjoterapeutycznych w ramach wykonywania zawodu fizjoterapeuty.
4. Niniejszy Regulamin jest dostępny w gabinecie oraz na stronie internetowej https://fizjo4health.pl/.
5. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z przestrzegania jego zasad.

§3 Cele i zadania

1. Celem działania pracowników Gabinetu jest świadczenie przez wykwalifikowany personel usług z zakresu fizjoterapii i masażu.
2. Do zadań Gabinetu należy w szczególności zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług fizjoterapeutycznych, z zastosowaniem znanych i sprawdzonych metod terapeutycznych, przestrzeganie etyki zawodowej, działanie promujące profilaktykę zdrowia, przestrzeganie praw Pacjenta z uwzględnieniem potrzeb i bezpieczeństwa Pacjenta.

§4 Czas i miejsce świadczenia usług

1. Gabinet Fizjo4Health jest otwarty od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 -19:00 (z wyłączeniem dni świątecznych).
2. Miejscem świadczenia usług fizjoterapeutycznych jest siedziba Gabinetu.

§5 Zasady rezerwacji i odwoływania terapii

1.Rezerwacji wizyty można dokonać telefonicznie pod nr tel.: 791 926 216, na stronie internetowej https://fizjo4health.pl/ lub poprzez aplikację Booksy.
2. Dokonując rezerwacji należy podać imię, nazwisko i numer telefonu do kontaktu.
3. Istnieje możliwość przeniesienia wizyty na inny termin przez stronę internetową, w aplikacji Booksy lub telefonicznie co najmniej 1 dzień wcześniej pod warunkiem dostępności wolnych miejsc.
4. Odwołania wizyty można dokonać telefonicznie, na stronie internetowej bądź bezpośrednio w aplikacji Booksy nie później niż 1dzień przed umówionym terminem.
5. Odwołanie wizyty później niż dzień przed zaplanowanym terminem skutkuje pobraniem opłaty w wysokości 50% ceny zabiegu. Należność zostanie doliczona do rachunku podczas kolejnej wizyty. 6. W przypadku dwukrotnego niestawienia się w ustalonym terminie, podczas rezerwacji kolejnego zabiegu Pacjent zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości 50% jego ceny, który to przepada z chwilą niepojawienia się w umówionym czasie.

§6 Organizacja i przebieg wizyty

1 .Pacjent proszony jest o przybycie na wizytę kilka minut wcześniej przed wyznaczoną godziną.
2. Spóźnienie się na wizytę skutkuje skróceniem czasu terapii.
3. Podczas pierwszej wizyty zostanie przeprowadzony wywiad i badanie przedmiotowe, a także na ich podstawie, określony cel i plan terapii.
4. Przed przystąpieniem do terapii Pacjent wyraża zgodę na piśmie na jej przeprowadzenie jak również udziela informacji na temat swoich danych osobowych w celu założenia karty pacjenta oraz prowadzenia w niej dokumentacji medycznej na temat przebiegu terapii.
5. Fizjoterapeuta może odmówić przeprowadzenia terapii bądź przerwać zabieg, jeśli:
a. Pacjent nie zachowuje podstawowych zasad kultury i dobrego wychowania, naruszając godność osobistą terapeuty,
b. Pacjent nie poda swoich danych osobowych potrzebnych do założenia karty pacjenta i prowadzenia w niej dokumentacji z wizyty,
c. uzna, że zagraża ona zdrowiu Pacjenta,
d. podczas zabiegu stwierdzi pogorszenie samopoczucia Pacjenta lub wystąpienie zmian w wyglądzie skóry.
6. Do terapii Pacjent nie rozbiera się bardziej niż wymaga tego terapia. Ponadto, zawsze przykrywany jest ręcznikiem.
7. Fizjo4Health prowadzi dokumentację medycznąoraz zapewnia ochronę danych w niej zawartych.
8. Dokumentacja medyczna może zostaćudostępniona na pisemny wniosek:
a. Pacjenta, którego ta dokumentacja dotyczy,jego przedstawiciela ustawowego lub osoby pisemnie upoważnionej przez Pacjenta,
b. zakładowi opieki zdrowotnej i osobomwykonującym zawód medyczny poza zakładami opieki zdrowotnej, jeśli dokumentacjata jest niezbędna do zapewnienia ciągłości świadczeń zdrowotnych,
c. innym,upoważnionym na podstawie obwiązujących przepisów, podmiotom.

§7 Prawa i obowiązki Pacjenta

1. W czasie korzystania z usług Gabinetu, Pacjent ma prawo do:
a. poszanowania godności oraz uprzejmego traktowania przez personel Gabinetu,
b. świadczeń wykonywanych przez personel o odpowiednich kwalifikacjach,
c. uzyskania rzetelnej informacji o swoim stanie zdrowia, proponowanych metodach terapeutycznych, następstwach ich zastosowania lub zaniechania,
d. pełnej dyskrecji,
e. pomocy i wyjaśnień o sposobie przygotowania do zabiegu,
f. wyrażenia zgody lub odmowy wykonania zabiegu po uzyskaniu odpowiednich informacji.
2. W czasie korzystania z usług Gabinetu, Pacjent ma obowiązek:
a. poinformować personel o stanie swojego zdrowia, aktualnych i przebytych schorzeniach oraz istniejących przeciwwskazaniach do terapii,
b. poinformować personel o aktualnych urazach, stanach bólowych i innych objawach powstałych wskutek przeprowadzonej terapii, gdyż może mieć to istotny wpływ na przebieg dalszej fizjoterapii,
c. przestrzegania zasad higieny osobistej,
d. posiadania stroju sportowego podczas terapii,
e. przestrzegania zaleceń fizjoterapeuty,
f. okazania skierowanie na badania (jeśli takie posiada) i dodatkowych wyników badań (USG, RTG, MRI itp.). UWAGA! Jakiekolwiek urazy powstałe wskutek zatajenia przez Pacjenta informacji o stanie zdrowia bądź niestosowania się do zaleceń fizjoterapeuty nie mogą być podstawą do roszczeń wobec Fizjo4Health.

§8 Vouchery upominkowe

1. W Gabinecie dostępne są vouchery upominkowe, które można nabyć w siedzibie firmy, tj. przy ul. Korkowej 99 lub poprzez kontakt telefoniczny, na dowolną kwotę.
2. Voucher można wykorzystać na zabiegi fizjoterapeutyczne zawarte w ofercie Gabinetu.
3. Voucher realizowany jest w godzinach pracy Gabinetu.
4. Zarówno rezerwacja, jak i odwołanie wizyty z voucherów odbywa się na zasadach ogólnych, określonych w §5 Regulaminu.
5. Voucher ważny jest rok od daty zakupu.
6. Voucher nie podlega wymianie na gotówkę. 7. Voucher nie łączy się z innymi promocjami/bonami.

§9 Przepisy porządkowe

1. Na terenie Gabinetu istnieje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, spożywania napojów alkoholowych oraz bycia pod ich wpływem, a także zażywania środków odurzających.
2. Pacjenci przebywający na terenie Gabinetu zobowiązani są do poszanowania mienia będącego jego własnością oraz należącego do innych Pacjentów, jak również do zachowania czystości.
3. Za zniszczenie mienia, o którym mowa w ust.2, Pacjenci ponoszą pełną odpowiedzialność finansową.
4. W Gabinecie nie świadczy się usług seksualnych. Jakiekolwiek próby namawiania do nich skutkują przerwaniem zabiegu oraz pobraniem od Pacjenta opłaty w wysokości 100% jego wartości.
5. Zarówno pomieszczenie Gabinetu, jak i wykorzystywane w nim urządzenia spełniają wymagania, jakim powinny odpowiadać podmioty wykonujące działalność leczniczą, w tym także praktykę zawodową fizjoterapeutów.

§10 Postanowienia końcowe

1. Każdy Pacjent zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem (co oświadcza na piśmie) i przestrzegania jego zasad.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
3. Fizjo4Health zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu.
4. Niewyrażenie zgody na postanowienia Regulaminu jest równoznaczne z brakiem możliwości korzystania z usług Gabinetu.
5. Wszelkie skargi/ wnioski Pacjent może składać na piśmie na adres korespondencyjny: Fizjo4Health ul. Korkowa 99, 04-519 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresfizjo4health@gabinet.pl. Wszystkie skargi/wnioski rozpatrywane są w terminie 30 dni roboczych od dnia ich wpływu.

§11 Przetwarzanie i ochrona danych osobowych

1. Dane osobowe Pacjenta przetwarzane są na zasadach opisanych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
2. Obowiązek informacyjny - art. 13RODO przekazywany jest Pacjentowi podczas pierwszej wizyty jako odrębny dokument. Regulamin obowiązuje od 12.11.2019 roku.